Garantie en klachten
Stickers plakken
De meest ideale temperatuur om stickers te plakken is tussen de 10°C en 30°C. Lagere en hogere temperaturen hebben een negatief effect op de plakkracht van de sticker. Als het te koud is, wordt de lijm hard en dik. Als het te warm is, wordt de lijm juist te zacht. In beide gevallen zal de sticker minder goed hechten en op de lange termijn eerder loslaten. Eenmaal geplakt kunnen de meeste stickers temperaturen aan van -40°C tot 80°C. Let op: dit geldt alleen als de stickers onder de juiste omstandigheden geplakt zijn.
SCHOON OPPERVLAK: Het oppervlak moet vrij zijn van stof, gruis of olie. Glas moet vrij zijn van chemicaliën zoals Rain-X. Er mag alcohol of een oplosmiddelreiniger worden gebruikt. Oliën van uw handen kunnen het oppervlak vervuilen en de stickerlijm aantasten.
DE VOORVOERING PELLEN: Zoek voorzichtig de rand van de doorzichtige voering aan de voorkant en trek deze van de voorkant van de sticker. Bij sommige vormen kan het moeilijk zijn om de scheiding van de voering op gang te brengen, maar deze blijft daar niet erg vastzitten.
STEVIGE DRUK: De lijm wordt geactiveerd door druk. Door het label van de ene naar de andere kant aan te brengen, voorkom je dat er water onder blijft zitten. Nadat u de sticker in de gewenste positie heeft geplaatst, plaatst u eerst één rand stevig op het glas. Om luchtbellen te voorkomen kun je de sticker het beste langzaam van de ene naar de andere kant of van boven naar beneden aanbrengen. U kunt een wisser, zoals een plastic creditcard, gebruiken om de sticker langzaam en voorzichtig op het glas te duwen terwijl u van de ene naar de andere kant gaat.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Controleer modellen altijd in de gesloten vitrine (indien aanwezig). Garantie vervalt zodra de vitrine wordt geopend cq wanneer het model van zijn basis is losgeschroefd.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@swedish-connection.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.